بازارگاه آنلاین یا بازار عمده اینترنتی

بازارگاه آنلاین یا بازار عمده اینترنتی

 

بازارگاه آنلاین یا بازار عمده اینترنتی که از روزهای اولیه اینترنت وجود دارد؛ از یک سایت یا اپلیکیشن موبایل تشکیل شده است که خریداران و فروشندگان عمده می توانند از طریق آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در واقع فضایی را برای تولید کنندگان و تامین کنندگان کالاهای عمده فراهم می‌کند تا کالاهای خود را در یک فروشگاه مانند پاساژهای سنتی در معرض دید خریداران قرار داده و بتوانند برای کالای خود بازاریابی اینترنتی انجام دهند.در این نمونه از بازار اینترنتی برعکس دیگر فروشگاه‌های کالایی را خریداری نکرده و در انبار خود نگهداری نمی‌کنند بلکه تنها وظیفه‌ی آن‌ها فقط ارتباط بین تولیدکنندگان عمده کالا و خریداران آن است و فروشندگان یا به صورت حق اشتراک ماهانه یا سالانه و یا باید درصدی از مبلغ فروش کالا را به برگزارکننده مارکت پلیس (مدیر) بدهند. در این بازار عمده اینترنتی انواع کالاها و خدمات وجود دارد و افراد راحت‌تر خریدشان را انجام می‌دهند. علی بابا، 1688 و Ebay, Craigslist نمونه‌هایی از بازارهای خرده و عمده آنلاین هستند که تقریبا همه چیز می‌فروشند.

به گزارش تابناک وب سایت چینی علی بابا نیز نمونه ای بسیار بزرگ و موفق از بازارهای عمده آنلاین است که در سال 99 میلادی توسط «جک ما» تاسیس شد و پیشتر با عنوان 1688 شناخته می شد. وبسایت 1688 یکی از بزرگترین تجارت های گروه علی باباست. 1688 درواقع گل سرسبد گروه علی باباست که در ابتدا کسب و کارهای کوچک، تبادلات داخلی و پلتفرم تجارت الکترونیک چین بود. 1688 به عنوان مکمل علی بابا علائم سیستم تجارت الکترونیک CBBS را ارائه می دهد و فرصت های تجاری، اطلاعات و تراکنش های آنلاین امن و آسان را برای میلیون ها خریدار و تولیدکننده در سراسر جهان فراهم می سازد. 1688 خرید و فروش های عمده را به عنوان یک پلتفرم هسته ای از طریق عملیات های حرفه ای، بهبود تجربه مشتری و بهینه سازی جامع مدل تجارت الکترونیک فراهم می کند. در حال حاضر 1688 مواد خام، محصولات صنعتی، پوشاک، فروشگاه های مبلمان منزل، 16 دسته از صنایع کالاهای کوچک ، از تهیه مواد خام، تولید و پردازش، عمده فروشی و مجموعه ای از خدمات در چین ارائه می دهد. بیش از 80 درصد فروشگاه ها و عمده فروش ها از 1688 تامین می شوند.

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در ایران و با گسترش روز افزون استفاده از تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های خدمات آنلاین، این بار نوبت به بخش کشاورزی و تولیدکنندگان عمده این حوزه رسیده است تا با استفاده از ابزارهای هوشمند با خریداران و صادرکنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنند و بتوانند به راحتی به خرید و فروش عمده خرما، برنج و انواع میوه وسبزیجات، محصولات خود را با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

 

آیا می دانید که می توانید محصولات ارزان قیمت از علی بابا و علی اکسپرس بخرید. معمولا سفارشات عمده کالا از وبسایت علی بابا و سفارشات خرده و کوچک از علی اکسپرس انجام می گیرد. جالب است بدانید که بسیاری از محصولاتی که این دو سایت ارائه می دهند از سایت عمده فروش چینی دیگری به نام 1688 خریداری می شوند. این نه تنها یک نسخه چینی از علی باباست بلکه یک منبع ارزان برای همه محصولات است. علی بابا و علی اکسپرس آیتم ها را از 1688می خرند و قیمتی به هرکدام اضافه کرده و آن را می فروشند. یا حتی فقط وقتی که سفارشات شما را دریافت می کنند به سراغ 1688رفته محصول را سفارش داده و سپس برای شما ارسال می کنند، و در واقع بدون هیچ موجودی انباری تجارتشان را انجام می دهند. البته در این باره چیزی به شما نمی گویند.

بازارگاه آنلاین یا بازار عمده اینترنتی

 

بازارگاه آنلاین یا بازار عمده اینترنتی که از روزهای اولیه اینترنت وجود دارد؛ از یک سایت یا اپلیکیشن موبایل تشکیل شده است که خریداران و فروشندگان عمده می توانند از طریق آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در واقع فضایی را برای تولید کنندگان و تامین کنندگان کالاهای عمده فراهم می‌کند تا کالاهای خود را در یک فروشگاه مانند پاساژهای سنتی در معرض دید خریداران قرار داده و بتوانند برای کالای خود بازاریابی اینترنتی انجام دهند.در این نمونه از بازار اینترنتی برعکس دیگر فروشگاه‌های کالایی را خریداری نکرده و در انبار خود نگهداری نمی‌کنند بلکه تنها وظیفه‌ی آن‌ها فقط ارتباط بین تولیدکنندگان عمده کالا و خریداران آن است و فروشندگان یا به صورت حق اشتراک ماهانه یا سالانه و یا باید درصدی از مبلغ فروش کالا را به برگزارکننده مارکت پلیس (مدیر) بدهند. در این بازار عمده اینترنتی انواع کالاها و خدمات وجود دارد و افراد راحت‌تر خریدشان را انجام می‌دهند. علی بابا، 1688 و Ebay, Craigslist نمونه‌هایی از بازارهای خرده و عمده آنلاین هستند که تقریبا همه چیز می‌فروشند.

به گزارش تابناک وب سایت چینی علی بابا نیز نمونه ای بسیار بزرگ و موفق از بازارهای عمده آنلاین است که در سال 99 میلادی توسط «جک ما» تاسیس شد و پیشتر با عنوان 1688 شناخته می شد. وبسایت 1688 یکی از بزرگترین تجارت های گروه علی باباست. 1688 درواقع گل سرسبد گروه علی باباست که در ابتدا کسب و کارهای کوچک، تبادلات داخلی و پلتفرم تجارت الکترونیک چین بود. 1688 به عنوان مکمل علی بابا علائم سیستم تجارت الکترونیک CBBS را ارائه می دهد و فرصت های تجاری، اطلاعات و تراکنش های آنلاین امن و آسان را برای میلیون ها خریدار و تولیدکننده در سراسر جهان فراهم می سازد. 1688 خرید و فروش های عمده را به عنوان یک پلتفرم هسته ای از طریق عملیات های حرفه ای، بهبود تجربه مشتری و بهینه سازی جامع مدل تجارت الکترونیک فراهم می کند. در حال حاضر 1688 مواد خام، محصولات صنعتی، پوشاک، فروشگاه های مبلمان منزل، 16 دسته از صنایع کالاهای کوچک ، از تهیه مواد خام، تولید و پردازش، عمده فروشی و مجموعه ای از خدمات در چین ارائه می دهد. بیش از 80 درصد فروشگاه ها و عمده فروش ها از 1688 تامین می شوند.

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در ایران و با گسترش روز افزون استفاده از تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های خدمات آنلاین، این بار نوبت به بخش کشاورزی و تولیدکنندگان عمده این حوزه رسیده است تا با استفاده از ابزارهای هوشمند با خریداران و صادرکنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنند و بتوانند به راحتی به خرید و فروش عمده خرما، برنج و انواع میوه وسبزیجات، محصولات خود را با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

u389_z1.jpg 

آیا می دانید که می توانید محصولات ارزان قیمت از علی بابا و علی اکسپرس بخرید. معمولا سفارشات عمده کالا از وبسایت علی بابا و سفارشات خرده و کوچک از علی اکسپرس انجام می گیرد. جالب است بدانید که بسیاری از محصولاتی که این دو سایت ارائه می دهند از سایت عمده فروش چینی دیگری به نام 1688 خریداری می شوند. این نه تنها یک نسخه چینی از علی باباست بلکه یک منبع ارزان برای همه محصولات است. علی بابا و علی اکسپرس آیتم ها را از 1688می خرند و قیمتی به هرکدام اضافه کرده و آن را می فروشند. یا حتی فقط وقتی که سفارشات شما را دریافت می کنند به سراغ 1688رفته محصول را سفارش داده و سپس برای شما ارسال می کنند، و در واقع بدون هیچ موجودی انباری تجارتشان را انجام می دهند. البته در این باره چیزی به شما نمی گویند.

 

قالب عکس 3

فروشگاه پروژه - قالب عکس 3

RSS feed.

کتاب کشتن شوالیه دلیر

کتاب کشتن شوالیه دلیر

گردشی بی‌نقشه به‌قصد یافتن

در این اثر جذاب، نقاشی‌ها به دریچه‌ای بدل می‌شوند و خالقشان را به سفری برای دوری جستن از خود، فرامی‌خوانند.

کشتن شوالیه‌ی دلیر، نام چهاردهمین اثر نویسنده‌ی مشهور، هاروکی موراکامی است که در سال ???? و در دو جلد منتشر شد. داستان اثر حول زندگی نقاشی سی‌وچندساله می‌گذرد؛ همسرش او را ترک گفته و او برای فرار از زندگی ملالت‌بار خود تصمیم می‌گیرد مدتی را در خانه‌ی هنرمندی مشهور به نام توموهیکو آمادا در کوهستان بگذراند. چرخه‌ی اتفاقات عجیب تازه زمانی آغاز می‌شود که او تعدادی تابلوی نقاشی قدیمی و دیده نشده را در اتاقک زیرشیروانی پیدا می‌کند. برگردان فارسی رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر در دو جلد با ترجمه‌ی فروزنده دولت‌آبادی و از انتشارات مصدق روانه‌ی بازار شده است. در ادامه درباره‌ی این اثر جنجالی هاروکی موراکامی بیشتر می‌خوانیم.

رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر، زندگی مردی را نشانه می‌گیرد که دائم در حال فرار است و درنهایت، چرخه‌ی فرار او به همان نقطه‌ای ختم می‌شود که او سعی بر دوری از آن دارد؛ خانه. در همان صفحات ابتدایی مشخص می‌شود که پایان داستان قرار است چگونه رقم بخورد. داستان چند مرتبه از خط داستان اصلی دور می‌شود اما دوباره جهت خود را بازمی‌یابد. نثر بی‌نقشه‌ای که موراکامی در این اثر پیش‌گرفته است برای طرفداران او و کسانی که آثار پیشین او را مطالعه کرده‌اند تازگی دارد؛ برخی مخاطبین معتقدند اضافه گویی و تکرار بیش‌ازحد جزئیات و پراکندگی نثر، سبب شده رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر را نتوان از بهترین آثار موراکامی به‌حساب آورد.

شخصیت اصلی داستان مرد نقاشی است ?? ساله، که برای فرار از ازدواج شکست‌خورده و احساسات و تنهایی خود، به زندگی سامورایی‌وار در کوهستان رو می‌آورد؛ اما گویا زندگی قصد ندارد دست از سر او بردارد و این دنیاست که پشت سر هم به درش می‌کوبد. هر شب در جنگل صدای نواخته شدن زنگی مرموز به گوش می‌رسد و تابلویی کاغذ‌پیچ شده در اتاق زیرشیروانی پنهان‌شده است که کنجکاوی او را برمی‌انگیزد. هاروکی موراکامی رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر را با الهام از یکی از Don Giovanni موتزارت نگاشته است.

 آرامش نویسنده زیاد دوام نمی‌آورد؛ زندگی او بار دیگر پر می‌شود از جنجال و هیاهو و پای اتفاقات ماورائی نیز به داستان باز می‌شود؛ خانه‌ای که او در آن ساکن است، حالا دیگر جایی است که هیچ‌کس با دست‌خالی و بی‌دفاع به آن پا نمی‌گذارد و هر شخصی که به آنجا می‌آید، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. بله. کشتن شوالیه‌ی دلیر موراکامی به پازل بی‌شباهت نیست. تمام این تکه‌ها بر روی تخته‌ای بزرگ‌تر و با پیروی از طرح داستانی مرسوم و قاعده‌مندتر کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و تصویر نهایی را برای مخاطب خود آشکار می‌کنند؛ درست همان شیوه‌ای که موراکامی استاد بی‌چون‌وچرای آن است. تفاوت این رمان با آثار دیگر او این نکته است که اینجا، تصویر نهایی تنها کمی انتزاعی‌تر است.

پاول کلی زمانی گفت که نقاشی، خطی است که برای خود به گردش رفته است. شکی نیست که موراکامی نیز نسبت به نثر خود همین دید را دارد. در داستان‌های او همواره نوعی سرگردانی خلاقانه موج می‌زند که نه‌فقط برای خواننده که برای خود او نیز پر است از حرف‌های تازه. خط داستانی او هیچ‌گاه مستقیم نیست، گاهی زیگزاگ است و گاهی حتی حرکتی رو به عقب دارد و به نقطه‌ی آغاز بازمی‌گردد. این روند آن‌قدر تکرار می‌شود که مخاطب گاهی به توانایی نویسنده شک می‌کند؛ درنهایت اما موراکامی ثابت می‌کند که به کارش وارد است. در رمان کشتن شوالیه‌ی ‌دلیر، گاهی داستان از چهارچوبی که نویسنده از پیش طراحی کرده خارج می‌شود. در حقیقت موراکامی اجازه می‌دهد داستان به هر جا که دلخواه خودش است برود اما درنهایت اطمینان می‌یابد که به مسیر اصلی بازگردد.

 شاید اگر بخواهیم از موضوع کلی داستان بگوییم، باید این‌گونه بگوییم که داستان درباره‌ی انسان‌هاست؛ انسان‌هایی که هرکدامشان چون اثری ناتمام هستند و همچنان در حال ساخته‌وپرداخته شدن و از همین رو، هر صحبتی از تصمیم و برنامه‌ی روشن برای آینده، دروغی بیش نمی‌تواند باشد. موراکامی دامنه‌ی کوه را برای خلق داستانش انتخاب کرده و نادیده‌ها، آمدن‌ها و رفتن‌های بسیاری در آن گنجانده است. طرح داستان او به‌تدریج و با پیشروی در داستان آشکار می‌شود و مخاطب آن را ذره‌ذره تجربه می‌کند. شخصیت اصلی داستان در مسیر درستی قرار دارد. او به دنبال ماجراجویی است؛ اتفاقی تازه که به زندگی ملالت بارش معنی دهد و ذهنش را از ازدواج شکست‌خورده‌اش منحرف سازد. شخصیت اصلی داستان کشتن شوالیه‌ی دلیر قدم به جلو برمی‌دارد و داستان او، قصه‌ی تولدی دوباره و خلاقانه است.

موراکامی طبق عادت برخی علایق خود را در شخصیتش گنجانده است. بیایید فرض کنیم که کمی از شک و تردید خود را نیز به او منتقل کرده است. رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر داستان سفری است به‌قصد یافتن. این اثر گرچه چهاردهمین رمان اوست اما فضای تازه‌کارانه‌ای دارد. در ظاهر این‌گونه به نظر می‌رسد که نویسنده بی‌هیچ طرح اولیه‌ای شروع به نوشتن کرده است و داستان هرچه جلوتر می‌رود، خودبه‌خود شکل می‌گیرد. اگر نویسنده‌ای واقعاً تازه‌کار با چنین موقعیتی روبه‌رو شود احتمالاً دستپاچه می‌شود و تمام سعی خود را می‌کند اندکی نظم به وقایع داستان بدهد.

موراکامی اما از کرده‌ی خود راضی است. سرعتش آرام است و نثرش گرم. موراکامی هم‌نشین خوبی است. تمام ویژگی‌هایی که یک نویسنده باید داشته باشد را می‌توان در او مشاهده کرد. خواننده باید به او اعتماد کند و اجازه دهد او را به هرکجا که می‌خواهد ببرد و مطمئن باشد دست‌آخر به مقصود خواهد رسید. کتاب دوجلدی کشتن شوالیه‌ی دلیر را هم‌اکنون می‌توانید از وب‌سایت کاواک سفارش دهید.

https://www.cavack.com/Item/37277

تکنولوژی های جالب در ماشین لباسشویی بوش

تکنولوژی های جالب در ماشین لباسشویی بوش

تکنولوژی های ماشین لباسشویی بوش که تحولی عظیم در این صنعت ایجاد کرد و باعث هوشمندتر شدن ماشین لباسشویی بوش گردید مانند ایدوز، اکتیو اکسیژن، تشخیص وزن لباس

c0js_t8.png

منبع خبر سایت rooziato.com

شرکت بوش یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا به شمار می‌رود که همیشه پیش رو و صاحب تکنولوژی در صنعت شستشو بشمار می‌رود و به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی در دنیا شناخته می‌شود به همین خاطر این شرکت توانسته 30 درصد از این بازار را در کل دنیا به خود اختصاص دهد اما ما در اینجا تصمیم داریم به چند تکنولوژی بسیار جالب در ماشین لباسشویی بوش بپردازیم که باعث تحولات بسیاری در این صنعت شده است. اما قبل از هر چیزی ممنون می‌شویم از دوستانی که به تکنولوژی علاقمند هستند نظرات خود را انتهای صفحه برای ما ارسال کنند و اگر تکنولوژی جالبی را می‌شناسند و یا ایده جالبی دارند آن را به ما معرفی کنید تا ما مقاله شمارا در بزرگترین شبکه‌های خبری با نام و اجازه شما منتشر کنیم. می‌توانید از طریق ایمیل ما در فروشگاه اینترنتی 20 بخر با ما در ارتباط باشید.

سیستم ایدوز i-DOS در ماشین لباسشویی بوش

یکی از مشکلاتی که همیشه بسیاری از خانم‌ها با آن مشکل دارند تعیین میزان مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده برای لباس‌ها است اگر میزان مواد شوینده کم باشد لباس‌ها خوب تمیز نمی‌شود و ممکن است لکه‌ها بصورت کامل پاک نشود و روی لباس باقی بماند که بعد از مدتی در اصطلاح می‌گویند لباس چرک مد شده است؛ اما اگر میزان مواد شوینده بیشتر حد نیاز استفاده کنید حتی با آبکشی اضافه نیز باز مواد شوینده در لباس باقی می‌ماند که این اتفاق باعث می‌شود لباس‌های شما از طرفی زودتر بور شده و از طرف دیگر پوسیده شود این اتفاق می‌تواند هم برای محیط زیست و هم حساب بانکی شما بد باشد. از همین رو شرکت بوش برای حل این مشکل از تکنولوژی ایدوز رونمایی کرد i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می‌باشد که در حال حاضر در انحصار شرکت بوش می‌باشد، این تکنولوژی می‌تواند میزان دقیق مواد شوینده را به صورت اتوماتیک برای ماشین لباسشویی بوش تنظیم کند و به جرئت می‌توان گفت که این تکنولوژی بسیار هوشمندتر از آن چیزی است که شما حتی تصور می‌کنید.

برای خرید ماشین لباسشویی بوش با اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با یک سفته بانکی به صورت مستقیم از نمایندگی

اینجا کلیک کنید »»»   ماشین لباسشویی بوش   ««« اینجا کلیک کنید

اما حتماً برای شما این سوال پیش آمده که ایدوز i-DOS چگونه کار می‌کند؟

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی بوش دارای دو مخزن می‌باشد که یکی از آنها مخصوص مایع ماشین لباسشویی می‌باشد و دیگری برای نرم کننده لباس در نظر گرفته شده است؛ شما با پر کردن این دو مخزن برای هفته‌ها آسوده خواهید بود چراکه سیستم i-DOS می‌تواند از این میزان مواد شوینده برای شستن بیش از 30 دور شستشو استفاده کند. اما این تکنولوژی بر چه اساس و معیاری میزان دقیق مواد شوینده را لباسشویی تنظیم می‌کند بسیار جالب است که بدانید این تکنولوژی به کمک حس گرهایی که برای آن طرحی شده است 4 عامل را برای تنظیم دقیق مواد شوینده در نظر می‌گیرد این سیستم توسط حس گرهایی که دارد می‌تواند میزان وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش را اندازه گرفته و جنس لباس را می‌تواند به صورت اتوماتیک تشخیص دهد و میزان کثیفی لباس را در آبکشی اولیه که برای خیس کردن لباس‌ها انجام می‌شود را به دست می‌آورد و در آخر حتی میزان سختی آب را هم محاسبه می‌کند چراکه هر چه میزان سختی آب در منطقه زندگی شما بیشتر باشد لباسشویی به مواد شوینده بیشتری احتیاج دارد؛ در نهایت تکنولوژی i-DOS در ماشین لباسشویی بوش می‌تواند بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده میزان دقیق مواد شوینده را تعیین کند تا شما بتوانید به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید و دیگر هیچ‌گاه شما شاهد باقی ماندن مواد شوینده در لباس نخواهید بود همانطور که دیدید این تکنولوژی بسیار پیچیده در ماشین لباسشویی بر اساس وزن، جنس لباس، کثیفی و سختی آب میزان استفاده از مواد شوینده را تنظیم می‌کند، این سیستم می‌تواند به میزان 38% در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کند که از طرفی به محیط زیست و از طرف دیگر به جیب شما کمک می‌کند.

نکته: شما زمان استفاده از تکنولوژی i-DOS احتیاجی نیست از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید شما از تمام برندهای مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده لباس می‌توانید استفاده کنید و مطمئن باشد که این تکنولوژی می‌تواند سال ها بدون هیچ‌گونه مشکلی برای شما کار کند و احتیاج به هیچ سرویسی ندارد.

 

تکنولوژی اکتیو اکسیژن بهداشتی ترین روش شستشو بدون مواد شویند

تکنولوژی اکتیو اکسیژن Active Oxygen در حقیقت یک برنامه شستشو در ماشین لباسشویی بوش محسوب می‌شود که می‌تواند بدون استفاده از مواد شویند لباس‌های شمارا در دمای پایین شسته و تا 99.99% باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین ببرد، شرکت بوش در حال حاضر از این تکنولوژی بر روی ماشین‌های لباسشویی بوش سری 8 و 6 استفاده می‌کند بهداشتی‌ترین و ملایم‌ترین روش‌های شستشو زمانی که شما برنامه اکتیو اکسیژن Active Oxygen را فعال می‌کنید ماشین لباسشویی بوش در زمان شستشو بجای اضافه کردن مواد شوینده ده‌ها مولکول ازون را در مخزن رها می‌کند که توسط دستگاه تولید می‌شود که شبیه به یک مه در مخزن دیده می‌شود این مولکول‌های اکسیژن فعال می‌توانند جرم و باکتری‌های موجود در لباس را حتی در دمای پایین از بین ببرند همین فرایند یک‌بار نیز در پایان شستشو یعنی در زمان آبکشی آخر صورت می‌گیرد هر دو فرایند درمجموع 30 دقیقه زمان می‌برد که با اطمینان می‌توان گفت 99.99% از باکتری‌ها از بین می‌رود که یکی از ملایم‌ترین و بهداشتی‌ترین روش‌های شستشو محسوب می‌شود که بهترین روش برای شستن لباس‌هایی محسوب می‌شود که خیلی کثیف نیستند و بیشتر بو گرفته‌اند و بهترین روش برای شستن لباس‌های نوزاد و افرادی که از بیماری‌های پوستی رنج می‌برند محسوب می‌شود زمان استفاده از این برنامه دیگر لازم نیست که لباس‌های زیر را از لباس‌های دیگر جدا کنیم چراکه در این روش شستشو تمام باکتری‌ها و میکروب‌ها از بین می‌روند.

اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید می توانید به صورت اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با یک سفته بانکی با بهترین قیمت به صورت مستقیم محصول خود را از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش تهیه نمایید و آن را درب منزل دریافت کنید.

سیستم تشخیص وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش

سیستم تشخیص وزن لباس بر روی ماشین لباسشویی بوش یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار جالب شرکت بوش است که توانست این صنعت را دگرگون کند، یکی از مشکلاتی که در زمان خرید ماشین لباسشویی وجود داشت این بود که هر خانواده باید ظرفیت ماشین لباسشویی را متناسب با جمعیت خانواده خود انتخاب می‌کرد چراکه برای روشن کردن آن باید منتظر پر شدن ظرفیت لباسشویی می‌ماندید به این دلیل که ماشین لباسشویی هر با بر اساس ظرفیت دستگاه کار آبگیری را انجام می‌داد به همین دلیل اگر حجم لباس کمتر از ظرفیت دستگاه بود لمبر آب می‌توانست به دستگاه آسیب بزند، اما شرکت بوش با اضافه کردن تکنولوژی تشخیص وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش این مشکل را حل کرد برای این کار شرکت بوش تعدادی حسگر را بر روی دیگ لباس قرار داده تا بتواند وزن لباس را تشخیص دهد سپس بر اساس جنس لباس که توسط برنامه شستشو برای آن مشخص کرده‌اید میزان آب مصرفی را محاسبه می‌کند و به کمک تکنولوژی Active Water ماشین لباسشویی بوش آب مورد نیاز آبگیری می‌کند؛ در اینجا دیگر مهم نیست تعداد اعضای خانواده شما چند نفر است شما می‌توانید بالاترین ظرفیت ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود تهیه کنید و در زمانی که نیاز باشد می‌توانید از تمام ظرفیت آن استفاده کنید چراکه اگر شما حتی یک لباس هم برای شستن داخل آن قرار داده باشید لباسشویی بوش بر اساس وزن و جنس همان لباس آبگیری می‌کند این تکنولوژی علاوه بر اینکه آب را بهینه استفاده می‌کند و دوست دار محیط زیست است به عمر ماشین لباسشویی شما نیز کمک می‌کند. در اخر به شما پیشنهاد می کنیم اگر با تکنولوژی ها و برنامه های ماشین لباسشویی خود آشنایی کافی ندارید و از ممکن است از بسیاری از آنها استفاده نکنید به شما پیشنهاد می کنم مقاله قیمت ماشین لباسشویی بوش را در سایت تبیان مطالعه کنید در این مقاله برنامه های ماشین لباسشویی و تکنولوژی های بکار رفته در آن مورد بررسی قرار گرفته شده است و تاثیری که می تواند بر روی قیمت یک محصول داشته باشد و شما از آن استفاده نمی کنید.

منبع: مجله اینترنتی روزیاتو